Monday, July 8, 2013

30 DAY MUSIC CHALLENGE - DAY 16

DAY 16: A song that you used to love but now hate

Denna etapp var kanske ännu svårare än någon annan. Jag kan inte säga att jag har någon låt jag verkligen älskat som jag nu hatar. James Blunt - Goodbye My Lover älskade jag förut, men eftersom jag lyssnade mycket på den under en jobbig period i mitt liv, kan jag inget annat än att ha en love-hate relationship med den. Fortfarande lika vacker och känslosam, men inte en låt jag lyssnar på så mycket mera.


EN: This one was even harder to come up with than any of the others. I can't say I have a song that I've really loved but now hate, but I think James Blunt - Goodbye My Lover is the closest I can come. I listened to it a lot at a sadder point in my life, so I can't anything else than have a love-hate relationship with it. Still as beautiful and emotional as before, but not a song I listen to at a regular basis.

0 comments:

Post a Comment