Thursday, November 1, 2012

Formal Dress # 2

Som jag berättade för er tidigare så hade jag två andra möjliga årsfestklänningar på väg hem och nu har jag fått dem båda. Här är nu bild på den ena som är från Nelly Trend och den är persiko/laxfärgad ungefär. Härlig färg som också passar mig även om bilderna är lite suddiga och färgen är lite klarare i verkligheten. Enda jag inte gillar med klänningen är att den är ganska genomskinlig så man skulle vara tvungen att ha värsta spanxen under eller någon underklänning. Ett pluspoäng för denna klänning är dock att den också är just passligt lång med klackar på då den tredje skulle jag hamna förkorta. Har inte provat den sista ännu på så vet inte om den passar eller hur den ser ut på, men kanske det kommer en update om den senare.

EN: As I told you earlier I had two more formal dresses on their way home and now I have them both. This peach/salmon colored one is from Nelly Trend and the color actually suits me well. Even though these pictures are a bit blurry and the color is brighter in real life. Only negative thing is that it's pretty seethrough so I would be forced to have spanx or an underdress under it. On the plusside it's just the right lenght with heels on compared to the last one that I would have to shorten. I haven't tried the last one on yet so I don't know if it fits or how it looks like on, but maybe I will update you on that one later.

0 comments:

Post a Comment