Thursday, July 18, 2013

30 DAY MUSIC CHALLENGE - DAY 26

DAY 26: A song that you can play with an instrument

Hmm. Det här var ju pinsamt. Jag kan inte spela ett endaste instrument. Jag önskar jag kunde spela piano, gitarr eller saxofon, men icke. Närmaste jag någonsin har kommit att spela ett instrument är gitarr på Guitar Hero, hehe. Franz Ferdinand - Take Me Out var en låt jag gillade att spela för den var relativt enkel, med lite byten mellan knapparna i långsammare takt. Jag önskar jag skulle ha klarat av Muse - Knights Of Cydonia dock... :D


EN: Well. This is awkward. I can't play any instruments, not even one. I wish I could play piano, guitar or saxophone, but no. The closest I've ever gotten to play an instrument is guitar on Guitar Hero, hehe. Franz Ferdinand - Take Me Out was a song I liked to play, because it was fairly easy, with little changes between the buttons in a slower tempo. I wish I could have played Muse - Knights of Cydonia though...

0 comments:

Post a Comment