Friday, October 12, 2012

Weekendo

Salut! Så den här veckan kom och gick lika fort som Speedy Gonzales tar sig från en plats till en annan. Vad har jag grejat med då? Ärligt sagt näst intill ingenting. Jag har varit sjuk i början av veckan och mått pyton from time to time. På onsdagen for vi på hohtogolf med Robban och Santtu, vilket var kul, jag vann inte, men det förvånar inte mig och knappast någon annan heller. Nästa vecka blir det bowling och i framtiden hoppeligen också lasertag, måste bara få mer människor med för då är det roligare.

Sen var Janice hit igår övernatt så hade lite sällskap här hemma i mitt semi-sjuka tillstånd. Jag har dessutom laddat ner en hel del skräckfilmer som jag ska plöja igenom innan Halloween (och festen jag ska på). Scary times! Beställde min Halloween kostym från eBay några dagar sen och hoppas innerligt att den passar. Idag har jag skrivit en IB artikelrapport och skickat en hel del sponsbrev för MK's årsfest å ÅFK:s vägnar.

Dessutom har jag lyckats bli helt fast i X-Factor US (och UK). Jag blir bara så superglad att det finns så mycket talang där ute och att vissa får sina drömmar uppfyllda genom att vara med i detta program. I UK versionen är Ella Henderson och Kye Sones helt mina favoriter medan i the American counterpart är David Correy, Emblem3, Cece FreyDiamond White och Paige Thomas. Well that said I wish my favourites good luck in the competiotion!


Jag gick och lovade Ida att jag kommer med till Hangö imorgon så är på väg dit då. Lite semi-extempore helg planer, men bättre än ingenting :) Ha det så bra alla!

0 comments:

Post a Comment