Tuesday, January 1, 2013

Nytt år, nya tag

Nyåret firades med sällskapet av de fina tjejerna Malin, Freja och Ronja hemma hos Ronja med en god middag och cakepops till efterrätt. Mums! Efter flera glas skumppa och champagne, mycket skvallrande och snackande åkte vi vidare till Blanko för att fira in det nya året där. Där satt vi i någon timme innan vi for till apbaren. Helt kul där också då man fick dansa lite, men fiilisen for nog lite ner där ändå. Åsa och Malin B joinade ett tag innan de åkte hem och vi fortsatte festa. Vid valo tyckte jag och Freja att de va en bra idé att åka till Hirvensalo på en hemmafest så sagt och gjort satt vi oss i en random bil med en random dude och åkte "lite" fel så vi hamnade i St. Karins istället. Nå, efter mycket om och men hittade vi rätt och festandet kunde fortsätta. Kort sagt gick efterfesten ut på dans, bastu, jacuzzi badas och en annars helt galen kväll med roliga typer. Kan inte ens ha morkkis för hade så kul hahah. Har nog inte haft en lika rolig kväll på länge och det har jag att tacka tjejerna för som bjöd mig med och att vi fick joina festen senare på natten. Tur så är det nyår bara en gång om året för idag har jag nog inte mått så bra. Idag gick jag till Pub Niska för att hälsa på Anna och Betty och så råka andra vara där också så det blev lite chill häng i en timme eller så. Mycket kul att se alla igen! :)

Jag ska stiga upp supertidigt nu dessutom, halv sju för att åka till hamnen och spendera en vecka på båten. Ingen inspiration och jobba, men får bra pengar och det börjar behövas nu så småningom så helt bra bara. Dessutom måste jag läsa massor på tenter så det verkar lite som om mitt jullov är över nu redan. Nå sköna lediga två veckor har jag haft i alla fall! Och så är jag ännu vaken för jag får ingen sömn även om jag är supertrött. Så ska nog försöka sova nu! Gonatt och adjö!


Kärlek.

Happy New Year's!

0 comments:

Post a Comment