Tuesday, January 1, 2013

Morgontrött

Ligger i "min" säng för en vecka framöver och funderar på hur jag ha kunnat vara så tankspridd att mina arbetsskor blev hemma. Tur har jag med mej ett par ballerinas, men de är bruna och obekväma så mina fötter kommer dö om jag är tvungen att gå med dem i en vecka. Vet bara inte hur jag skulle få mina kära skor hemifrån, hinner inte på den korta tiden fram och tillbaka. Så jag får väl kanske överleva med ballerinas. Dessutom glömde jag mina öronproppar som är typ den enda orsaken jag kan sova ostört på den här plåtburken. Nå nog gnällt. Inget kan man göra.

Till min förskräckelse såg jag mitt schema och börjar först 12 idag, vilket är det onödigaste ever då man redan vaknat 6.30. Dessutom har jag nästan bara morgonturer och en som börjar 6 någon morgon. Jag är ju inte alls en morgonmänniska men det här om något borde få min dygnsrytm i skick vilket sku va superbra då jag slipper vara vaken in på småtimmarna. Så för att avsluta så kommer jag knappast blogga hemskt mycket under veckan och nu ska jag försöka sova. Ha så bra alla! :) och så en bild på trötta mej! :P


Passande tröja jag har på mig förresten var det står "Sailing" på, haha.

0 comments:

Post a Comment