Tuesday, December 4, 2012

She's a maniac...

Min vardag är supertråkig just nu. Har femtielva rapporter etc. som ska in, omtent på fredagen och några tenter nästa vecka. Så ursäkta mig om jag är tråkig och inte bloggar så hemskt mycket, inte svarar i telefon (mest beror det på att jag jämt glömmer den på ljudlös efter skolan och glömmer den i väskan och dylikt), inte ringer eller annars hör av mig, inte kommer med på dendär superroliga utekvällen, eller syns ute någonstans förutom i just det; skolan, osv osv. Snart är det jullov som tur, men före jag kan njuta av en hetkellinen rauha så har jag massor kvar att göra. Jag tog dock en paus senare igår och for till Mia och Santtu där också Robban var och chillade med dem och kollade en film. Mycket skönt med lite socialt liv mellan studierna! Efter jullovet borde det lugna ner sig lite då jag har färre kurser, fast det kan jag ju egentligen inte veta ännu då jag inte vet hur mycket arbete det måste läggas ner på varje kurs. Nu ska jag sluta blogga och återgå till mitt maniska läsande/skrivande. Adiòs hörs 14.12.2012 liksom!

EN: I'm very boring right now because I have loads of reports etc. to hand in, a test on Friday and some other tests next week. So I'm apologizing for not blogging so much, but I just don't have that much time or energy to do it. Luckily it's soon Christmas holidays and I can relax a bit, but until then I have lots to do. After the holidays it should be a little bit easier and not that much work since I have less courses, but I can't know for sure how much work each course requires. Now I have to go back to my manic reading/writing. Adiòs and see ya later!


Åbo domkyrka and the Christmas tree last night on my way home.


This morning when I was going to school Veeeery tired!


So true!!

0 comments:

Post a Comment