Wednesday, December 5, 2012

J'aime cet Mercredi

Här har ni en dagens som nog ser likadan ut som den förra typ, but anyway! Idag var jag på en natikkaträff och räkna lite tråkiga saker, men känner nog att jag börjar fatta mig på det så småningom. Efter det kunde jag inte låta bli att gå till stan ett varv och Sarina var också på väg så vi gick lite i butiker innan vi sen gick skilda vägar. Hem fick jag ju nog lite saker, bara nog lite underkläder, sockor, strumpbyxor och några julklappar så inget mer spännande. Sen gick jag till posten för att gå efter ett paket, alltid kul med sånt, känns som jul varje gång man går dit, haha. Fick superlust att fara ut idag då det i princip är ledig dag imorgon och typ ALLA är på väg ut så jag övertalade Rina ganska hastigt att hänga med så det blir väl att lite baila självständighetsdagen till ära idag då. Ska nog bli kul :) Nu ska jag läsa på lite mer natikka (med ett vinglas i handen och fiilismusik på) och sen börja fixa mig och gå till Rinas. Ha en så bra onsdag alla!

EN: Here you have today's casual outfit even though it's like identical with the last one I posted here, but anyway! Today I had some macro-economics meeting and after that I couldn't resist the urge to go to the city center and Sarina was on her way too so we walked around in some stores. I did not (surprise surprise) come home without little something, but just boring things like underwear, socks, tights and some Christmas gifts. I got a real desire to go out today since EVERYBODY else are so I talked Rina into it and we're going out today to celebrate for the sake of Finlands independence day that is tomorrow. Now I need to study some micro-economics (with a glass of wine in my hand and some good music on) and then start getting ready and go to Rinas. Have a nice Wednesday all!

0 comments:

Post a Comment