Monday, December 17, 2012

Måndags angst

Ännu... En... Uppgift... Kvar.... Sen jullov! Dagen har minst sagt bestått av bara skola idag. Hade då två (eller egentligen tre) tenter idag. Första var i infosys som nog gick bättre än förra gången för det var snäppet lättare, men som ändå kan ha skiti på sig helt. Andra var i andra delen av statistik, men fick ta första delen om om jag ville så gjorde det, även om båda delarna nog säkert inte gick igenom. Fattar nada! Nå, de är januaris problem sen.

Sen har resten av dagen spenderats igen fastsvetsad i soffan med KMF & infosys inlämningsuppgifter och fick dem gjorda (yay!) så nu har jag bara en förbannad uppgift kvar som är redigt försenad, men som måste göras. Morgondagens problem. Nu vill jag bara sova och glömma allt som har med skola att göra för en natt. Förlåt för mina tråkiga skolinlägg, men seriöst det händer typ inget annat i mitt liv just nu. Men imorgon/onsdag tar jag jullov, packar mitt pick och pack för en en veckas loma från Åbo i bland annat landets huvudstad stadin/sta-aan, landets Miami och landets Paris. Gissar ni städerna korrekt? ;D Gonatt!


Jullovs planer?

0 comments:

Post a Comment