Wednesday, December 19, 2012

JULLOV!

Hejsan alla! Jag kanske försvinner lite från bloggvärlden nu då det blir jullov för min del också och kommer inte ha datan med mej överallt så kanske jag slänger in något inlägg här och där från fjongen istället. Snart ska jag gå och fixa några ärenden och sen försöka hinna till tåget klockan tolv som tar mig till Helsingfors. Gud så skönt det ska bli och komma bort från Åbo lite! Ska träffa lite kompisar idag och sen sova över hos pappa i Esbo. Och imorgon smäller det! Har ännu inte heller fattat att jag, Jeffi och Ida får se SHM live! Jag väntar!!! Och sen blir det lite official after party på The Circus efteråt vilket säkert också blir helt awesome. Nu ska jag nog gå så jag hinner med allt. Ha de så bra alla!

EN: I will disappear a bit from the blogosphere now that it's the holidays and I won't have my computer with me all the time, so maybe I'll blog something from my phone. I'm taking the train at 12 to Helsinki and it will be so nice to come away from Turku a bit. Today I will just meet friends and sleep over at my dads in Espoo. And tomorrow is going to be so awesome! Haven't really realized me and my friends are going to see SHM live! And after that we're going to the official after party at The Circus which probably also will be superfun. Oh, I'm waiting!!!! Well now I got to get going so I won't be late. Have a nice day!


Oh freedom! Picture taken after the "Glöggsitz".

0 comments:

Post a Comment