Saturday, September 29, 2012

Motivationsbrist

Varning: Inte mitt positivaste inlägg! Min dygnsrytm är helt sekasin just nu och på grund av detta känner jag mig helatiden lite trött. Därav tryter min motivation till allting; skola, jobb, träning (men det har det alltid gjort), fest, vardag what so ever. Jag kallar det höstdepression, kanske det är det, kanske inte.

Men för att  hitta något positivt just nu tänker jag på min resa till Paris nästa vecka, fan så kul det kommer bli och härligt att se mina vänner igen! En annan sak är att jag fick lite mer ordning på mina saker när jag pussla ihop lite lådor till min Expedit hylla. Fixade det igår och plötsligt var klockan tre på natten när jag gått igenom mina saker och igen slängt bort ett kilo papper. Lycka att bli av med onödiga saker!

En annan grej jag funderat på är att göra något galet. Eller mera att våga göra det. Jag har funderat på att ta lite paus från skolan efter julen. Enda problemet är att det krockar med andra planer så jag vet inte. Får bara fundera vidare och se vart livet för mig. Nu ska jag äta och förbereda mig för en nio timmars arbetstur i Nådendal. Hejdå och ha en kul lördag alla!

0 comments:

Post a Comment