Friday, September 28, 2012

En fredag

Jag har inte så mycket intressant att berätta för er för tillfället. Igår trotsade jag det äckliga regniga vädret och gick jag för att förfesta med Mathilda, Jussa, Jellu och andra. Sen gick vi ut till Apaklubben och dansade, spanade och hade det allmänt kul. En helt rolig kväll, tack för den alla som var med! :)

Vaknade halv tio och funderade på om jag skulle gå på natikka föreläsning eller inte och bestämde mig att jag inte orkar klä på mig och vara representativ så jag skippa den. Sen gick jag med på att gå och tura lite i sushin idag så I'm on my way there så småningom. Måste äta lite först. Efter det får jag se vad jag gör, knappast så hemskt mycket. Funderar ännu på om jag ska fara till Hangö imorgon eller inte, men skulle inte orka åka tåg egentligen och jag vet inte. Jag ser senare idag eller imorgon på morgonen hur jag gör. Borde egentligen göra lite skoluppgifter i helgen också så att jag får alla skoluppgifter gjorda innan onsdagens resa. Pjuuh, so much decisions. Help me please! :D (Ska förresten sluta titta på Grey's Anatomy SPOILERALERT nu när Dr. Sloan inte är med mera. BUUUUUUUUUUU :(((( ).

0 comments:

Post a Comment