Tuesday, July 10, 2012

Packade här tidigare upp väskorna och kassarna och packade nyss dem igen då jag åker på jobb i en vecka imorgon igen. Det är faktiskt ganska jobbigt att leva från en kappsäck som jag gjort nu sen en månad tillbaka då jag bara åkt runt hit och dit från jobb till jobb och stad till stad. Börjar faktiskt kännas i kroppen lite också, känner mig ständigt lite slö i huvudet. Och inte kan ja ju sluta nu när jag håller på; bestämde idag att nästa helg då jag är ledig (20-22.7) åker jag till Åland och hälsa på Rina och Fia. Dessutom råkar det också vara första helgen av RockOff så det lär ju hända grejer där, så kul ska det bli med tanke på att jag aldrig varit där ordentligt. Eller ja, en gång tror jag, när jag var typ tolv och åkte dit med (skratta inte nu) kören som jag och några andra kaverin var med i. Tydligen var det en traumatiserande upplevelse då jag helt glömt bort allt vad som hänt där och allt som har med den resan att göra, minns bara att vi borde i alla fall ha åkt dit. Nå nu är det i alla fall sådär 85 % bestämt att jag åker dit så det är ju kul. Känns dumt att ha alla lediga helger planerade redan, enda helgen hittills jag inte vet vad jag ska göra är typ 17-19 augusti (!), men så är det sen när man är på båten vecka/vecka.

Nu ska jag sluta angsta över att jag har för mycket kul på gång och hamnar leva från en kappsäck och gå och lägga mig då jag ska stiga upp klockan sex. Blää. Gonatt i alla fall och jag ska försöka blogga lite under jobbveckan också! :)

0 comments:

Post a Comment