Wednesday, July 4, 2012

Baby, I'm coming home

Hallå hallå! Nu är jag på land igen efter en hel arbetsvecka på båtskin. Veckan for nog supersnabbt då jag har super arbetskaverin och helt enkelt så känns det bra just nu. Fast tungt är det ju också, pjuuuuh, är helt slut för tillfället. Har sovit hela två timmar inatt och nu är jag up and going och tvättar kläder osv och hinner inte riktigt sova. Ska så småningom till stan och handla lite nödvändigheter och sen ska jag ta mej till mamma i Karis lite senare. Och imorgon far jag till kära Hangö för att se kaverin och eventuellt Regatta-festa lite. Härligt! Men tyvärr blir vistelsen inte så lång i alla fall då jag har jobb söndag och måndag i Åbo. Skulle egentligen inte orka, men min resekassa säger nog inte nej till extra pengar så får nu stå ut med det, men sen efter det vet jag inte om jag kommer ta emot mera några andra jobb.

Nu ska jag nog fixa lite grejer och sen gå efter min iPhone till posten. Wippiiiii!!! :)

0 comments:

Post a Comment