Thursday, July 5, 2012

Little birdie, fly, fly away

Hej på er! För tillfället njuter jag av sommarvärmen och läser en bra bok, vilket är en av mina favoritsaker att göra. Är hos mamma ännu och åker vidare till Hangö så att jag är typ sex där. Senare blir de kanske min första aftersail denna sommar på HSF, vilket sku va kul :)

Jag är nog ganska så nöjd med livet just nu, jag har ett kiva jobb, arbetskaverin och så köpte jag hela 4 klänningar igår för bara 55€, vilket är verkligen ett kap! Skulle nog inte annars ha köpt egentligen onödiga klänningar, men använde bara en del av mina drickspengar jag samlat på mig i veckan. Awesomeness gånger tusen liksom då de egentligen var "gratis"! Visar nog dem senare sen :). Sen hämtade jag min iPhone igår också och fast jag trodde det skulle ta superlänge att figure out hur man använder den tycker jag att jag klarat mig bra hittills. Och jag älskar denna lilla pryl redan (efter att jag stängde av autocorrecten).

Om ni undrar över lilla fågeln där på bilden och min rubrik, så är det en unge som säkert ramlat från sitt bo som vår ena hund hittade. Det var Sissi som tur för Bebe skulle ha ätit upp den, haha. Så nu bor den i en fågelkoja jag har gjort typ i högstadiet nångång och mammas karl sköter om den, tro det eller ej. Hoppas stackaren lär sig flyga snart. Den har nog blivit jättetam på några dagar så kunde t.o.m. paja den lite. Nu ska jag fortsätta läsa, ville mest bara prova blogger appen och tycker nog om den!

0 comments:

Post a Comment