Friday, December 13, 2013

Great Ideas & Cunning Plans


One final exam down, one more to go, then Christmas break! Testet vi hade var löjligt enkelt och jag tackade mig själv för att jag inte onödade tid på att läsa på det. Jag kanske missa på någon fråga men det gör nog inte något alls, borde få A i alla fall. Ja, här kör vi ju på A-F system, lite att vänja sig från vårt 1-5, men i princip samma, förutom att man kan få minus (-) eller plus (+) också. Jag har ännu en exam om två timmar och borde kanske ens kolla igenom anteckningarna sådär snabbt, för det här testet kommer nog vara mera att skriva (tar laptopen med så går det snabbare). Borde nog gå helt bra ändå, men man vet aldrig. Istället sitter jag här och bloggar…

Ikväll tänker jag göra exakt ingenting vettigt. Bara slöa, titta på en film eller så, njuta av att ligga under filten och kolla på snöstormen och främst av allt: försöka bli frisk. Och fortsätta kolla in grejer att göra på mina destinationer under lovet. Jag köpte en söt gul anteckningsbok inne på Urban Outfitters för några dollar som får fungera som min (rese)dagbok, notebook, memory board osv. Så dit ska jag skriva ställen jag vill besöka under resan och allt möjligt annat nödvändigt att veta, t.ex. spanska fraser inför Dominikanska Republiken. Ha en så underbar fredag alla!

Kom ihåg att kolla in min BUCKET LIST för kommer göra vissa av grejerna under resan!

0 comments:

Post a Comment