Monday, July 1, 2013

JULY

Hej hej från jobbet! Över hälften av arbetsveckan är förbi och om några dagar är jag på torra land igen. Sedan bär det av mot södern till mammas och Hangö. Har ju varit där extremt mycket senaste tiden jämfört med tidigare! Hehe. Funderar dock på att åka tillbaka på lördagen till Åbo och joina festivalfolk på Ruisrock då jag aldrig varit förut och det var några helt bra band också där bl.a. Icona Pop, La Roux och Dizzee Rascal. Skulle vara helt kul med tanke på att jag nu "firat" Regattan sen jag var 13-14 år gammal. Men fredagen spenderar jag i Hangö i vilket fall som helst så lite festas blir det i alla fall, hihi. Måste nog fixa mig färdig för jobb nu så bjuder på en bild på feta måsen Otto som blivit matad av personalen de senaste fem åren tror jag det var. Ha en bra dag! :)

0 comments:

Post a Comment