Monday, July 1, 2013

30 DAY MUSIC CHALLENGE - DAY 9

DAY 09: A song that you can dance to

Jaa-a. Det finns många låtar jag kunde dansa till. Funderade på allt från rock till pop, dance till indie, men valde att istället ladda upp ett klipp på YouTube som jag filmade på Regattan 2012 i Tivoli i Hangö. Där brukade spela en helt amazing saxofon dude (som jag kallar honom) näst intill varje sommar jag besökt Tivoli. Jag tror han heter Antti Hynninen aka. Rebeat, detta var det enda klippet jag kunde hitta som skulle kunna give away hans identity. Måste ursäkta dock för att bilden flippar från rätt väg till fel väg och är skakig p.g.a. hoppas och dansas. Fiilis gånger tretusen och måste säga att jag är ledsen att Tivoli inte öppnar i sommar och att denna amazing kille inte kommer vara där och göra min Regatta lika awesome som tidigare år och lika minnesvärd.


EN: Well... There's lots of songs I could dance to. I thought about everything from rock to pop, dance to indie, but instead I decided to upload a clip on YouTube that I filmed last summer at Regatta in Tivoli Nightclub in Hanko. There used to play an amazing saxophone dude (as I call him) almost every summer I've visited the Tivoli. I think his name is Antti Hynninen aka. Rebeat, because this was the only other clip I could find that could reveal his identity. I have to say sorry though because the picture flips up and down and is a bit shaky since I was jumping and dancing while filming. Awesomeness times three thousand and I have to say I'm a bit sad that Tivoli won't open this summer and he won't play there and make my Regatta as awesome as before and asd memorable.

0 comments:

Post a Comment