Tuesday, May 14, 2013

Outfit 14/05/2013

Jag hittade denna randiga kjol i min garderob och den är ju verkligen ett guldkorn, så helt passligt nu då det börjar bli varmare väder också här i Finland (ignorera regnet utanför nu då). Om jag inte minns helt fel köpte jag den i Paris år 2010 inne på Bershka. Jeansjackan fick också åka på idag för andra gången i år och gosh så jag ännu gillar den även om den så småningom börjar ge upp efter ca 4 års användning. En vårig outfit helt enkelt och väntar nog på att få skippa svarta tightsen när det blir varmare.


EN: I found this stripy skirt in my closet and it's really a gem, very convenient now that it's starting to get warmer here in Finland (ignore the rain outside at the moment). If I remember correctly I bought this one in Paris in 2010 from Bershka so it has really been lost for a little while. Also I put the jeans jacket on for the second time this year and gosh I still like it even if it's starting to give up a little bit after about 4 years of usage. A springy outfit all in all and hopefully I dare to lose the black tights soon. xxxx

0 comments:

Post a Comment