Monday, May 13, 2013

Sommarlovet är bakom hörnet

Hello! Måndag igen och det börjar ju vara sommar där ute så småningom! Kom hem igår från jobbet, men fick nog ingenting vettigt gjort på hela dagen, så idag bestämde jag mig för att vara dubbelt så effektiv. Började dagen med att kolla säsongsavslutet av Revenge och oh my så jag inte kan vänta på nästa säsong! Sen gick jag till hanken för att fixa lite på vårt projekt med Otto, men ja, inte fick vi egentligen så mycket gjort och ska försöka ta itu med saken här senare så att vi har något att presentera imorgon. Dessutom är det sista skoldagen! Jee! Lite skrivuppgifter måste jag fixa före jag kan helt ta sommarlov dock.

Annars har jag inte planerat så hemskt mycket denna vecka, eventuellt drinkkväll här någon dag och så åker jag kanske ner till Hangö i helgen. Och ni alla mina hangötjejer, be there or be square! Annars blir jag i Åbo :D Kaaaaanske åker till Nagu på fredagen först, men det ser jag sen vad fiilisen är. Så skönt med sommarlov liksom, ingen stress och kan åka vart jag vill med min egen tidtabell utan att behöva ta i hänsyn att jag har en föreläsning på tisdagen klockan 13-15 liksom. Och kan ta emot jobb lite friare också, även om jag nu i princip har program tre helger framåt.

Nä, nu ska jag vara den där effektiva mänskan jag lova mig själv att vara idag och uppdatera projektbloggen! Bye bye!


Malin och jag fiilistelee ute på däck.



Ässä skor någon?

0 comments:

Post a Comment