Tuesday, May 7, 2013

NEW LOOKS

Jag ändrade lite på bloggelibloggen igår igen, var ju ett bra tag sen sist redan. Jag ville ha den mera pale och var redan trött på min header så gjorde flera nya och bestämde mig för den här. Dessutom lade jag till en "ABOUT" och "Q&A" sida där under headern, flera kommer kanske senare när jag hinner och orkar fixa. Har försökt få den där pages funktionen att fungera i en halv evighet (läs: över ett halvår av och till), men tydligen var det bara en liten teknisk grej jag behövde ändra på för att det skulle fungera. Teknikens underbarn jag... Vet någon förresten hur man får dem i mitten istället för där på vänstra sidan som de nu envisas hänga kvar på?


EN: I changed some stuff on my blog yesterday again. I wanted the design to be more pale and was already very tired of my header so I made some new ones and decided on this one above. Also I added the "ABOUT" and "Q&A" pages under the header, more will probably come when I have time and energy to make them. I've tried get the pages gadget to function for ages (read: over a half a year on and off), but apparently it was just one technical thing I needed to change on to get them to work. Smartass me. Does anyone by the way know how I'll get them in the middle instead of them being in the lefthand corner?

0 comments:

Post a Comment