Tuesday, May 7, 2013

BARCELONA MEMORIES

Barcelona
23-27.08.2012

Tog mig själv äntligen i nacken och överförde bilder från Barcelona till min dator. Var ju ett tag sen vi var dit med syrrorna, men många fina kort hittade jag där och här är några av dem. Janice är fotografen då jag använde min iPhone och hon fick låna min kamera. Vill så tillbaka och skulle inte alls ha något emot att åka dit igen i sommar...

EN: I finally got myself around to transfer photos from Barcelona to my computer. It was a while when we were there with my sisters, but I found many nice pictures and here's some of them. Janice was the photographer since I used my iPhone and she borrowed my camera. I so want to go back and wouldn't mind at all traveling there again this summer...


Tack för en awesome resa och hoppas vi kommer resa tillsammans igen nångång!

0 comments:

Post a Comment