Thursday, April 4, 2013

Today I wear this

Idag var det vårjacka, Converse, solbrillor och hela köret som gällde. Nu hoppas jag verkligen bara det sku kunna bli ens liiiite varmare så man inte sku frysa alls. Köpte en supersnygg vårjacka (syns lite på första bilden) från båten några helger sen av svenska märket Eluine som jag gärna skulle använda helatiden, men lite för sval känns den ännu beroende på vad man har på undertill. Äntligen har jag en vårjacka som är helt perus gentemot mina trench's och läderjackor. Har idag trollat omkring i skolan, haft möte med Hangö Gillet, fixat sista pappren i skick för två stipendieansökningar och gymmade imårse. Riktigt duktig och aktiv har jag varit! Men inte tillräckligt då jag ännu borde diska bort en diskhög, läsa på tent och fixa en grej tills morgondagens INNO58h working day på Novia. Huoh. Inte är det lätt när tiden tar slut.

EN: Today I wore a spring jacket, Converse and sunglasses. I really really hope it would get warmer here soon so I wouldn't be cold at all. I bought a supernice spring jacket (shows a little bit in the first pic) from work a couple of weeks ago from the Swedish label Eluine. I would rather walk around in it all the time, but I feel it's a bit too cold still depending on what you have underneath. Finally I have basic jacket instead of my trench's and leather jackets. Today I've been trolling around at school, had a meeting with Hangö Gillet, fixed the last papers for two grant applications and was at the gym this morning. I've been very active today! But not enough though, since I still need to wash some dishes, read for a test and do one thing for tomorrows INNO58h working day at Novia. Well, it's not easy when there's not enough time for everything.

0 comments:

Post a Comment