Wednesday, April 3, 2013

Fitspo

Jag var just och pinade min stackars kropp på en 45 minuters spinningtimme med Maria. Första gången jag var på nån timme på typ 3 år blir det nu och just spinning var jag senast på kanske 4 år sen. Tog gymkort med timmar också efter att Anna och Jessica övertalade mig att det är bättre och kom till den slutsatsen att det kanske är sant, kanske jag får mera gjort på det sättet. Gillar bara inte att behöva anpassa mig efter deras tidtabeller, men kanske jag fixar det? Skönt känns det nu i alla fall och ännu tror jag att jag kommer kanske orka träna tre månader i sträck 3 ggr i veckan. Nu låter det inte helt omöjligt och jag har hellre realistiska mål än försöker överprestera för då kommer jag hamna på ruta noll igen. Här får ni ännu lite fitspo:

EN: I was just at the gym on a 45 minute spinning class with Maria. It was the first time in like 3 years I was on a gym class! I took a 3 month gymcard with gym and classes, because I will probably get more done that just going to the gym. Now it feels nice and maybe I will actually manage to excerise for three months 3 times a week? Now it doesn't sound that impossible and I rather have realistic goals than trying to over-perform, because otherwise I will eventually end up on square one again. Here's some fitspo:


Jag beställde förresten boken nedan idag; 4-timmarskroppen: En snabbguide till snabb fettförbränning, ökad styrka, maximal prestationsförmåga och bättre sexliv. Kanske den kan inspirera och hjälpa mig vidare?

EN: I by the way ordered the book below today; The 4-hour body: An uncommon guide to rapid fat-loss, incredible sex and becoming superhuman. Maybe it will inspire and help me further?

Read more about 4-hour body here and here.

0 comments:

Post a Comment