Thursday, April 25, 2013

Sparkles & White

Kom just hem från en powerwalk/semi-lenkki och tänkte att jag skulle visa mina fina nagar till er. Igår orkade jag äntligen fixa lite extra på dem än vad jag gjort på ett par månader. (Mina nagelband är supertorra dock!). Jag var inne på H&M och lämnade tillbaka några klänningar jag köpte i lördags och hittade detta glittriga nagellack istället. Hittills äger jag bara silver eller guldglitter så tyckte det kunde vara kul med lite vårigare/somrigare glitter också. Jag är också glad att vitt nagellack verkar vara hip igen för det är ju såå snyggt! För dagens naglar fixade jag bara en vit med glitter på, men i närframtiden ser ni mig säkert med helvitt också. De här blir nog helt säkert mina vappen naglar också, då glitter och färg hör vappen till!

Såhäääääääääär töntig känner jag mig när jag analyserar mina naglar :D


EN: I just came home from a powerwalk/semi-run and thought I would show you my nails. Yesterday I finally had the energy to do them a little fancier than in months. I found this glittery one in H&M while I was returning some dresses I bought on Saturday. I just have silver and gold glitter at the moment so I thought it would be fun to have something more springy/summery too. I'm also happy to see that white nailpolish seems to be hip again, since I think it's soooo nice! For today's nails I made just one of the nails white though, but you will probably see me in whole white in the near future. These are probably going to be my vappu (Labour Day) nails too since glitter and white is just right then.

0 comments:

Post a Comment