Thursday, April 25, 2013

Igår efter allt tvättas och städas osv. kunde inte en cider på AussieBar sitta bättre. Det var dessutom första gången jag var på åbåt i år så min åbåtssäsong är nu officiellt öppnad. Där satt vi med Rina och pratade niitä näitä och konstaterade att det nästan känns som om sommaren nu är på väg, men det är ännu lite för kallt. Efteråt gjorde jag nog ingenting speciellt, såg två intressanta dokumentärer om fettförbränning och sanningen om träning av Horizon. Värda att titta på! Idag vaknade jag redan någon timme sen pigg och glad (även om jag har sprungit maraton i mina drömmar) och ska nog fara ut och powerwalka ett varv. Ha en bra torsdag alla!

Dagens låt obsession.


Kvällsmålssallad med räkor och halloumiost. Muuuuums!


Har bokkris, då jag inte kan bestämma mig vilken jag ska läsa klart först. Tror nog 4-timmarskroppen vinner dock.

0 comments:

Post a Comment