Wednesday, April 24, 2013

Make your everyday life extraordinary

God onsdag alla! Min lägenhet är ett kaos just nu. Börjar bli le på det. Usch. Detta beror dels på att jag bara packat upp och packat ner grejer från väskor de senaste veckorna plus att jag har två stora ikea-kassar mitt på golvet typ fulla med kläder som ska bort, bort, bort. Tar plats i min lilla lya liksom. Så tyvärr är denna dag dedikerad till städning, organiseras, till att tvätta kläder och fixa några skoluppgifter så jag sku bli av med den där ena förbannade kursen.

Började dagen med ett lite på en timmes gympass dock, superskönt även om jag är helt mör just nu. Hoppas jag orkar fortsätta likadant! Idag har AussieBar sin officiella öppning så det sku kanske vara kul att fara dit på en senare idag, så måste försöka vara supereffektiv här några timmar nu då. Inte hade jag något annat för tillfället tyvärr. Bai bai!

En låt jag är helt hooked i :D


Gosh so I'm waiting for my summer holiday to begin! Only a couple of weeks left...

0 comments:

Post a Comment