Thursday, February 21, 2013

Shady business

Här är lite bilder från de senaste dagarna. På tisdag hade jag och Fia lite vinkväll ackompanjerat av grönsaksdipp. Mycket trevligt att se henne då vi inte tyvärr ses ofta. Andra bilden visar vad vi grejade med på engelska lektionen igår. Vi läste en text och skulle tolka den med lite bild och några "power lines". Det här ska göra mig smartare som ekonom, jåå jåå! Förövrigt igår hade vi en träff hemma hos Nette med sällskap av också Marie och Maria. Riktigt pinsamt att vi bor i samma stad och ses så sällan! Nå gick hem sen och packade och somna alltför sent för att de skulle kännas mänskligt att vakna kl. 7. Är alltså på väg mot hamnen och jobb hela helgen. Nå i varje fall visar sista bilden mitt Springfield i spelet Tapped Out. Pinsamt att jag spelar nå sånt, men sen igen är vi väl alla mer eller mindre addicted till various spel på våra fancyga telefoner. I mitt Springfield är det något shady business på gång. Nå nu är jag just i hamnen så ha en bra helg alla och njut av livet! :)

0 comments:

Post a Comment