Thursday, February 14, 2013

Happy Valentin... Oh, Thursday I mean

Idag/(igår) var det ju alla hjärtans dag för de flesta, men för mig bara en helt vanlig torsdag. Största delen av dagen spenderades nog ändå med fina vänner. Vi hade en lunch dejt med Mia (som förövrigt fyllde år, grattis! :) ), Robban och Santtu i Kåren och jag åt av deras ljuvliga ugnspotatis med räk- och fetafyllning. Efter detta gick jag till skolan för att skriva mötesprotokoll och fixa event på Facebook för Hangö Gillets nästa sitz som ordnas 27.2. Temat är USA så det lär bli kul! Sen hade jag engelska föreläsning och det var än en gång superchill. Efter föreläsningen mötte jag upp fina Betty som jag igen inte har sett på allt för länge och vi gick till en kinarestaurang och åt kyckling med nudlar. Mumsigt värre var det och helt passligt bara 4€ per person då vi delade, så det passade ypperligt i min tajta sparbudget. Någonstans måste man ju börja visst? Vi satt och snackade skit och catcha up igen allt som hänt sen senast och det var nog riktigt kiva.

Jag kom hem efter det och har fixat lite skolgrejer, svarat på och skickat mejl, kollat lite på stipendieansökningar och städade lite. Jag packade också upp mina två ouppackade väskor från både jobb och Polen resan och packade min fina Steve Madden weekendbag igen för en helg på jobb. Jag är nu på väg och sova, alltför sent för en väckning på 6.45 I know, men trött kommer jag vara konstant hela helgen ändå så det spelar väl ingen roll. Jag hoppas dock på att det kommer vara en kul helg på jobb så att jag orkar jobba även mera kommande helger och veckor. Det behövs pengar i min sparkassa believe me.


Nette skickade den här till mig en dag. Haha so funny :D

0 comments:

Post a Comment