Sunday, February 17, 2013

Envishet

Jag är trött. Jag har städat och organiserat hemma, så det ser mera ut som ett hem nu än vad det har gjort på säkert en månad. Tänkte börja på ett målningprojekt, men hade inga tidningar att lägga som underlag då jag förde dem till återvinning tidigare idag. Tur i oturen, för jag skulle säkert annars ha hållit på hela natten lång tills gryningen. Jag är sådan. Kan inte avsluta ett projekt förrän det är klart, tycker inte alls om att avbryta det jag håller på med, för annars blir det inte gjort sen eller så glömmer jag det. Denna envisa attityd är bra ibland, men ganska ofta har det medfört mera huvudvärk och ett OCD liknande beteende än något bra. Projektet ska påbörjas så småningom dock, jag vill helst ha det klart före sommaren.

Nu måste jag nog lägga mig så jag orkar upp till gymmet och orkar med allt annat som ska göras imorgon. Bonne nuit!

0 comments:

Post a Comment