Sunday, January 20, 2013

Jag har än en gång haft en grymt rolig helg, men är nog ganska trött och sliten idag. Fredagens sitz gick ju helt bra även om den startade supertyst och långsamt, men efter ett tag blev det fart på människorna och det även spårade lite ur. Så min karriär som sångledare startade med lite tumult, men det var nog helt kul! Efter sitzen gick vi till Monkey, eller jag släppte typ in alla och så for jag och Sarina till Blanko istället. Där hittade vi Betty och Max och satte oss ner med dem och jåmsade. Lite senare kom Maria och andra kändisar från hanken dit och vi umgicks med dem sen. Efter ett x antal mojitos gick vi med en stor porukka till Dynamo och gud så roligt det var att bara dansa. Kvällen var så spontan, men det var nog därför vi hade så kul!

Lördagen började minst sagt segt, men fick lite skoluppgifter gjort före det var dags att börja fixa sig igen och dra iväg på nästa fest. Vi firade nämligen Maria denna helg även om hon fyllde år redan i december. Där spelade vi någon norsk konstig sexställningslek som Mathilda lärt sig och avslutade med "Jag har aldrig..." och så vi har skrattat. Vi gick vidare till apan, men hade inte riktigt fiilis och dansa eller nåt så vi ba satt och pratade med Mia och andra. Sen bestämde jag mig för att fara till Blanko för att hälsa på Malin som var back in town, men så långt hann jag inte då jag mötte dem på vägen och for med dem till Börs istället. Där fanns det mycket andra vänner och bekanta och där fick jag dansfiilis sen efter ett tag så lite fick jag dansa i alla fall. Helt ganska perus utekväll, men helt kul för det.

Idag har jag egentligen inte gjort något desto mera viktigt än kollat alltför många sockersöta chick-flicks här hemma och fortsatte i samma anda då jag gick över till Sarinas för lite filmkväll. Det är ju så att sockervadd kommer ut ur öronen snart! Imorgon blir det gym och mattaföreläsning och så måste jag ta itu med ytterligare skoluppgifter. Inte började det här året så långsamt som jag trodde. Nu gonatt alla!

0 comments:

Post a Comment