Wednesday, January 23, 2013

Away I sail

Nu ska det packas och ställas in en positiv och energifull attityd mot de kommande 6½ dagars arbete. Gymkläderna åker med, likaså skolböckerna och datorn. Ska försöka vara lika effektiv på min fritid ombord som medan jag arbetar och hoppas att jag inte faller i en slags dvala som man ibland har en tendens att göra på båten. Nu får jag ju prova på ett annat arbete (spa-servitör) på en ny båt och troligen också på nya arbetstider så kanske veckan går ganska fort? Nu måste jag äta, packa och hinner t.o.m. ta en kort nap före jag måste åka iväg. Ha det så bra alla! P.S. Av någon anledning fick jag inte detta publicerat igår, men här kommer det!

EN: Now I need to pack and embrace a positive and energy filled attitude towards the 6½ days of work I have ahead of me. Gymclothes are coming with, so are the school books and computer too. I will try to be as effective on my free time onboard as when I'm working and I hope I won't fall into some kind of coma as one sometimes have a tendency to do while onboard. Now I'm going to try out another job (waitress in the spa) on a new boat and probably I will have a new working schedule too so this week will maybe go faster than usual? Now I need to eat, pack and I will also have time to take a quick nap before I need to leave. Have a nice week all!

0 comments:

Post a Comment