Sunday, December 30, 2012

Nightly First World Issues

Alltså vem städar och organiserar som en galen människa i typ fyra timmar mitt på natten? Jopp, jag tydligen för plötslig fick jag ett hemskt städningsbegär. Det hela började med att jag skulle prova min klänning för imorgon (eller idag egentligen) och kunde inte hitta den bh jag sökte efter och detta ledde till att jag städade typ hela lägenheten istället. Jag t.o.m. tvättade mina sminkpenslar. Vem gör sånt ca. två natten??? Det goda med det hela är dock att min kämppä har inte varit så här städad på ett tag och min walk-in är välorganiserad igen. Den dåliga sidan är ju den att jag kommer vara supertrött imorgon när man borde försöka hållas vaken halva natten i alla fall. Och jag vet inte ens varför jag bloggar om detta när jag borde försöka sova. Så god natt alla!

EN: Who ever cleans and organizes like a maniac for like four hours in the middle of the night? Yep, me apparently because I just had the urge to clean all of a sudden. And all this started from me wanting to try my dress on for tomorrow (actually today) and I couldn't find the bra I was searching for so suddenly I started cleaning the whole apartment instead. I also washed my make-up brushes and who the hell really does that at aproximately 2 AM??? Well, the good thing is that it's not been this tidy in a while and my walk-in is actually organized again, downside on the other hand is that I'm going to be very tired tomorrow when I should try to stay awake the whole night. I don't even know why I'm blogging about this, when I should be trying to get some sleep. So good night folks!

0 comments:

Post a Comment