Sunday, December 30, 2012

Bilder från julsitzen

Innan alla kom hade Mia & co. dukat fint.


Ordförande Robban ännu i representativt skick.


Klubbis Mathilda härjar i köket.


Värden Jonas (Kalle, Kääling, namnen är många) och värdinnan Mia fixar käk, eller Mia gör det i alla fall.


Sitzen började då de flesta av de 50-60 deltagarna anlänt.


Vicke och Sarina :)


Jag drog en lek som "mitt" bord vann och det firades med rabarber shots.


Julgubbe hade vi också!


Glada sångledare.


"Efterfest" på Grönan. Ett stycke Tomas och ett stycke Santeri som kanske tagit en eller två för många :D
De er for vildt!


Domhär nästa fotona vet jag inte ens hur jag ska kommentera.


Städning i HUS nästa dag. Nog blev de rent efter ett x antal timmar.


Ja, och jag jobbade ju nog på sitzen också, tog ju inte bara foton helatiden ;D

0 comments:

Post a Comment