Sunday, December 2, 2012

Glöggsitzen

Så det var då glöggsitz på fredagen och det var nog en av de roligaste utekvällar på länge. Vi dansade massor och var typ aldrig stilla efter att sitzen tog slut och drack kanske vi lite fööör mycket med tanke på några morkkismoment jag bara måste leva med. Dessutom lekte vi lite i snön innan vi gick vidare hem till mig  på mellanfest med Sarina och Maria. Efter ett tag blev vi många fler och det var nog ganska mycket meteli här, men som tur gick vi alla till Apan sen för att dansa och jobba på morkkisen. Tyvärr sluta kvällen lite skit för mig för fick värsta migränliknande huvudvärken och jag lovar att det kändes som om huvudet skulle spricka när som helst så Sarina ledde mig för var tvungen att hålla ögona fast för det tog så ont att ha dem uppe. Alltså inte så skönt! Tur så slapp jag hem och sova sen och huvudvärken släppte först nästa dag efter 4-5 nångång, som tur var den inte helt lika intensiv mot slutet mera. Nå, i alla fall så hade vi en superkul kväll och hoppas det blir flera såna i fortsättningen! Nu ska jag börja ta itu med lite skoluppgifter!


Jag och Sarina sku visa hur fulla vi var redan klockan halv tio, men lyckades inte ta en ordentlig bild utan ba hengailee på bordet :D


Mycket toa bilder!


Och ännu mera dans.


Och så lekte vi i snön, haha.

0 comments:

Post a Comment