Friday, December 14, 2012

En sånhär fredag

Hello hello! En quickie update här nu bara. Igår var jag på Skinkfest (fest för såna som på något vis varit aktiva i MK) och for dit bara för att jag visste att fina Helena skulle komma dit. Så hon är tillbaka från Ryssland och jag är superglad att alla mina kaverin kommer tillbaka nu (i alla fall för julen) från alla världens hörn. Nu är det sista helgen som kräver hårt arbete och självdisciplin som jag helt saknar då det är deadline efter deadline på måndag och två tenter. Idag skulle det också hända tusen saker som sku vara kiva att vara med på, men får nu se vad jag gör, kanske jag gör något senare ikväll sen när hjärnan inte fungerar längre. Idag skrev jag förresten makroekonomi-tenten och den var så jäkla mycket lättare än vad jag hade förväntat mig, men borde nog ha läst äääännu mera för att endera komma igenom eller för att få bra poäng. Nu är det arbeten och deadlines som kallar! See ya!


Me & Helena!<3


New statement necklace from H&M. Helt perus.


Lunch this week. Yummyyyy!

0 comments:

Post a Comment