Saturday, December 8, 2012

e.l.f. Cosmetics

Eftersom Sarina så snällt rekommenderade e.l.f. Cosmetics sidan en dag på vägen till skolan bestämde jag mig idag för att kolla upp härligheten och så jag hittade grejer där. Och billigt var det dessutom vilket oftast studerande som jag uppskattar. Vet inte vad det är med mig, men har blivit helt obsessed med make-up den senaste tiden (kanske klänningar just won't do it for me anymore?). I alla fall så klickade jag hem lite smink och andra "nödvändigheter" till mig själv plus lite julklappar. Här nedan ser ni några av sakerna jag köpte. Nu väntar jag bara på att dessa kommer hem till mig och jag får prova dem!!

EN: My friend Sarina recommended the e.l.f. Cosmetics site one day on our way to school and today I decided to check it out and gosh I found stuff there. And for cheap which I think every student appreciates. I don't know what's up with me, but I've become obsessed with make-up lately (maybe dresses won't do it for me anymore?). Anyways, I clicked home some make-up and other "neccessities" for myself and then some Christmas gifts. Here below you can see some of the stuff I bought for myself. Now I'm just waiting for everything to come home so I can try them all!

xoxo, In-serious-need-of-rehab-make-up-junkie


1. High Definition Powder. 2. Make-up mist & set. 3. Mineral Eye Brightener. 4. Lip Exfoliator. 5. Healthy Glow Bronzing Powder. 6. Matte Lip Colour.

0 comments:

Post a Comment