Wednesday, November 28, 2012

Golden Studs and Red Lips

Jag hade glömt att i min garderobs vråar ju hängde en transparent vit topp med en guldig nit krage som jag köpte i somras och mindes det först efter att jag skrivit gårdagens inlägg "Dear Santa". Jag bestämde mig för att ha på den då jag gick till Åsas för att gå ut på en där senare på kvällen när en paus från studierna var på plats. Det visade sig ju sen att jag hade blivit lurad eller förd bakom ljuset så att säga och tydligen var vi på väg ut med henne och Malin. Men det var roligt i alla fall med lite dans och jåmsas så sånt här sku jag ju kunna bli van med snart igen. En till grej om min outfit bara, jag brukar typ aldrig ha armband på för mest tycker jag att de är i vägen, men igår slog jag stort och la på mig några, som sedan visade sig vara snygga men lite irriterande after all. Haha. Satt just och pratade med Janni i telefonen i en timme (!) och mitt skrivande flow på ett arbete bröts, men nåja ska försöka göra ett sista försök på det och sen lägga mig. God natt och ha det så bra alla! :)

EN: I had forgotten I had this white transparent golden stud collar top in my closet and after yesterday's "Dear Santa" post I remembered it and decided to wear it. Also I made an "outrageous" desicion when I put bracelets on, because I practically never wear bracelets even though I have quite many of them. Yesterday we ended up going out with some friends and had quite fun actually so I defo need to get out of my "granny period" and get out more. I just sat and talked with a friend for an hour (!) and therefore my flow on writing an assignment got interrupted, so I need to make a last try now and then go to bed. Good night all! :)


I look totally bored on the first picture, but ignore that, haha.


Today's was a very red one with my red-white striped "Comme ci comme ca" shirt from Monki and red lips made with a lip pen from Isadora and a lip gloss from Dior.

0 comments:

Post a Comment