Wednesday, November 14, 2012

Almost 200 cards later....

Nu är jag hemkommen från skolan. Gosh, vilken lång dag det blev! Besökte frissan och blev helt nöjd, ansökningarna är inskickade och jag får leva i hoppet. Juridik föreläsningen blev inhiberad så jag och C kunde börja laga på bordsplaceringskorten till årsfesten vid tre istället för fem. Vilken tur att vi gjorde det för vi blev klara med våra ca 200 kort något efter åtta först så nästan 5½ timme senare efter klippas, klistras och målas. Och jag som dessutom hatar att pyssla, har pysslat nu för flera år framåt känns det som. De blev bra i alla fall så vi är nöjda!

Idag ska jag försöka sy lite halarmärken till min nya halare jag hämtade igår så att den inte är helt tom på sillisen (fest dagen efter den egentliga festen typ, förklarat för de som inte vet vad en sillis är (=sillfrukost)) på söndag och gå och sova tidigt då jag ska stiga upp före sju imorgon. Till årsfestveckans program hör ett företags besök till Företag X, alltså ett företag deltagarna inte vet var ligger eller vad det är för något i förväg så I could be going pretty much anywhere imorgon. Vi kommer vara borta i pretty much 11-12 timmar så det ska nog bli kul att slippa skolmiljön lite! Nu tackar jag för mig och mitt usla bloggande denna vecka! Gonatt!

EN: Now I'm finally home from school. Gosh, what a long day I had! I went to the hairdresser and I'm pretty satisfied with my hair again and the applications are sent in and I will live in hope from now on. The business law lecture got cancelled today so me and C started making the seating place cards for the anniversary dinnerparty at three instead of at five o'clock. It was very good since we got ready with the almost 200 cards after eight sometime, ergo after almost 5½ hours of cutting, gluing and painting. They turned out fine so we're happy with them!


Today I'm going to try to sew some patches on my new overall I got yesterday so it's not all plain for the sillis on Sunday. (Don't ask me what that is in English? Shortly it's a party the day after the actual party) and also I will try and go to bed early since I have to wake up before seven tomorrow. In the program of the anniversary week there's a visit to a company, Company X, that the participants don't know the location or name of in advance. So tomorrow I could be going pretty much anywhere, and we're going to be away for about 11-12 hours maybe. It will be nice to not go to school tomorrow since I've seen that place way too much lately. Now I'm going to thank for me and my lousy blogging this week! Good night!




Five and a half hours and almost 200 seating place cards later....

0 comments:

Post a Comment