Tuesday, September 25, 2012

Keep your head up high

Dagen började med äcklig frukost och dålig koncentration på nationalekonomi föreläsningen, alltså inte den bästa början på en dag och ny skolvecka (min börjar på tisdagar först, yay!). Men istället för att nu sura gick jag till butiken och köpte lite choklad, avokado och cola så blev humöret direkt lite bättre. Sitter och läser nyaste Kauppalehti som nuförtiden droppar in i min postlucka, som är en av fördelarna att gå på Hanken och vara medlem i Sefe (Suomen Ekonomiliito). Ska snart kolla nyaste avsnittet av HIMYM. Senare far jag troligen med Betty på lite vin och skvallerstund, vilket ska bli kul. Mer har jag inte riktigt att berätta för er just nu.


Yesterday I started watching Game of Thrones. Aaaaaand I'm hooked. I'm like an over attached girlfriend when it comes to tv-shows :D

0 comments:

Post a Comment