Tuesday, September 18, 2012

18/09/2012

Borde egentligen skriva informationssystem rapport för tillfället, men att blogga lockade mig mera. Har nog skrivit halva redan så det är ju hemåt, och ganska smärtfritt gick det också. Har varit hör och häpna hela dagen i Hanken förrän ca två timmar tillbaka. Har haft nationalekonomi på morgonen och sen lite "paus", då jag passade på att skriva halva av ovannämnda rapport och sen hade jag övningstimme i natikka. Så mycket sånt idag, puust. Bestämde mig också för att närvara mig på höstmötet MK hade idag och ja, vad ska jag säga. Nu har jag gått med på att vara med i ÅFK, alltså årsfestkommittén (årsfest, yay!), och att eventuellt skriva något till MK:s medlemmstidning HSJ (Henrik Street Journal). Vet inte riktigt vad jag har gett mig in på, men nog blir det säkert bra! Börjar mitt gulisår på Hanken med mycket aktiviteter, haha.

Jag tog mig själv i nacken också och hasade mig med syrran ner till Gym2000 och fyllde på mitt gymkort som dammat i min låda de senaste 1½ åren. Summer 2028, jag menar 2013, here we come! Nä, seriöst, nu menar jag allvar. Nästa sommar ska jag rymmas i ett par av mina shorts som jag lätt skulle ha rymts i två-tre somrar tillbaka!! Så det så!

Borde nog skriva den där rapporten klar nu, med tanke på att den ska vara inlämnad klockan 10 imorgonbitti och vill ju hinna chilla lite ikväll också. Funderade på en sitz eftersläpp, men i det där regnet och med min orkenivå för tillfället blir det hemmakväll. Ha det gött alla!


Facebook tyckte tydligen att jag behövde hjälp....

0 comments:

Post a Comment