Monday, July 9, 2012

Studying and traveling

And theeeeeeen I have some marvellous news! Jag slapp in på Hanken så kommer börja studera ekonomi i höst då alltså. Wippiiii! Jag är så glad, och jag som trodde att inträdesprovet for helt åt skogen så vet inte på vilka grunder jag sluppit in? Haha, nå som Anna sa, jag är inne så that's all that matters. Skönt att veta att jag inte är tvungen att studera franska, fulltid i alla fall, i höst. Ska nog troligtvis fortsätta studera det också och kanske ha det som ett biämne, men är inte helt säker ännu, ska se.

Och en annan supernyhet är att jag idag ÄNTLIGEN bokat resa till mig och mina syskon sådär passligt före skolan börjar igen (missar typ en dag av gulisveckan om jag ens måste gå den?). Så den 23 augusti åker vi på en weekend resa på 5 dagar (tre hela dagar på destinationen) och det ska bli mycket mycket skönt. 

Är nog i behov av semester då har jag på känn. Kan tyvärr inte berätta så här öppet på bloggen eller Facebook vart vi är på väg eftersom det ska vara en överraskning åt syskona (ni kan fråga privat sen om det intresserar, det kommer ju fram förr eller senare sen). Betalade Jacintas biljett som dimissions- och födelsedagspresent så nu hoppas vi hon är nöjd sen! :) Nu ska jag fixa käk och kolla nyaste True Blood. See ya!


We're traveling to one of these places with my sisters in August. I'll tell you later to which one when we're going! :)

0 comments:

Post a Comment