Monday, July 9, 2012

I'm a survivor

Hejsan! Har överlevt Regattan och Hangövisiten. På lördagen var vi ute på terrassen och pimpla med Janni redan nångång ett-två tiden och sen kom Ida me och vi for till HSF och äta gött och dricka supergott vin. Senare kom Anni och hennes kaveri till Hangö och så for vi till typ Jeffis. Sen ut redan ganska tidigt så vi missa rusningen in till Tivoli och vid det laget hade min klasskaveri Alexandra också joina. Vi hade nog superkväll med svettig fiilis, bra musik, awesome saxofon kille och golv som sku ha kunna ge efter. Tack alla <3

Igår kom jag tillbaka till Åbo och for på jobb, var nog så slut efter det. Hohho, vi hade så brått att vi inte hann ens äta. Idag var jag igen på jobb (alltså jag pratar on sushin) och hade nog en kiva arbetsdag ned Noleeni som var aningen lugnare. Efter det gick vi omkring i Hansa med N lite och jag köpte skal till telefonen och några andra nödvändigheter. På bilden ser ni en av mina nya klänningar och en gruppbild på oss på Tivoli.


From left: Alexandra, Anni, Sanna, Tintti, me, Ida, Jeffi and Ida.


One of my new gorge dresses!

0 comments:

Post a Comment