Sunday, September 22, 2013

ARABIAN NIGHTS

Jag skulle egentligen inte festa alls denna helg, meeeeen lördagsfiilisen slog nog till efter att ha skrivit två assignments. Denna gång provade vi på att fara på en annan hemmafest, nämligen till Saudi House som det allmänt kallas här. Huset hyrs (ägs?) av rika saudier som har fester typ varje vecka och bjuder på all dricka. Vanligen så betalar man 5$ för att fara på en fest här och så får man dricka hur mycket man vill sen. Alltså klassen på dessa fester är så annan än hemma. Jag säger inte att de är bättre, bara att de är annorlunda. I alla fall igår var det helt kul på festen och mestadels dansade vi bara. Tolvtiden splittrades vår grupp lite då vissa for till nattklubben BLU och resten av oss for på en annan hemmafest till the girls soccer house. All in all var kvällen superrolig för min del!

Idag skulle jag studera. Jag har sett på filmer. Och tror nog att jag fortsätter på samma linje. Studierna får nu helt enkelt vänta tills imorgon. Jag tror mitt huvud fungerar bättre imorgon i vilket fall som helst. Nu ska jag gå tillbaka till loungen till min nya dator och kolla en till film. Hehe. Ha det så bra alla!

0 comments:

Post a Comment