Sunday, July 14, 2013

Just came to say hello

Arbetsveckan börjar äntligen lida mot sitt slut. Bara några dagar kvar nu! Sen sticker jag till Sverige för att hälsa på mormor och kusinerna i någon dag. Kanske i Åbo på helgen kanske inte, får väl se hur snabb visit det blir i grannlandet! Är ju där för första gången på två år och det är enda gången jag ser dem före jag åker (36 dagar!) så sku ju va kul att stanna någon dag extra. Nä, nu ska jag lägga mig och vila innan nästa tre timmar på jobb ska klaras av. Bye bye fina ni! :)


Bjuder på en bild på en blomma från jobbet i brist på annat kul!


Eller ja, en bild på mig och min bok får ni också! Läser nu fjärde boken i Earth's Children serien av Jean M. Auel; The Plains Of Passage. Rekommenderar denna serie varmt till alla! Böckerna är helt fantastiskt bra skrivna, mycket detaljrika, känslan man får av personerna i böckerna är helt otroligt och du kan bygga upp din egna prehistoriska värld med hjälp av fantasin. Älskar hur författaren blandat fiction med historiska fakta och fått en underbar historia inblandat som gör att man bara inte kan sluta läsa då man väl kommit in i böckerna.

0 comments:

Post a Comment