Wednesday, June 12, 2013

SUMMER OF 2013

Fan så taggad jag är för denna sommar! Även om jag känner på mig att den kommer gå alltför fort, då jag är vecka vecka på jobb. De lediga veckorna är ganska få och går så fort. Men ändå är jag taggad! I helgen ska jag på Cykla för Fan och cykla runt Hangös barer med typ 79 andra glada filurer. Första året var jag med och då var det skitkul i alla fall, men missade förra året så nu har jag fixat ledigt så jag slipper med!

Cykla För Fan 2011

Nästa vecka åker jag till Stockholm på tisdagen för att möta upp min irländska vän Aoife, som också figurerat på bloggen under mina senaste resor, och så stannar vi där till onsdag kvällen. Vi har bokat sängar på ett superbilligt hostel mitt i centrum och så ska vi festa heeela natten lång. Ska bli skitkul då jag aldrig varit ute i Stockholm. Tips på bra krogar någon? Sen åker vi med kvällsbåten över till Finland på onsdagen och troligen besöker vi Hangö på torsdagen då Aoife vill se min hemstad. Aftersail kanske?

Sommaren 2012: (1) Regatta day 1/(2,3,4) Regatta day 2/(5) Nagu och hämta potatis med Nette/(6) Helenas och Sofias avskedsfest i Nagu/(7) RockOff helgen på Åland med Ida S, Rina och Lotta.

Sen är det ju herregud midsommar redan! Den firar jag i Korpo/Norrskata med fina vänner och bekanta så kul ska det bli med en lite mer traditionell skärgårdsmidsommar.

Midsommar 2012 på Antons stuga.

Efter midsommaren börjar jobbet for real, men lyckas vara ledig Regattan/Ruisrock, mitten av juli, Pokerrun och där va det typ. Sen slutar jobbet och redan sju-fem dagar senare sitter jag på flyget till New York. Spännande tider! Glad sommar alla! :)


Strandhäng, vänner, vin och bubbligt, vackra skymningar och skärgård. Det är vad sommaren ska bestå av!


Nu ska vi göra sommaren 2013 till en ännu bättre sommar!!

0 comments:

Post a Comment