Friday, June 28, 2013

KEPS

Jag har blivit riktigt sugen på en snygg och cool keps sen jag var till Sverige. Var jättenära på att köpa en från Stadium, men gjorde inte det och nu ångrar jag mig. Var inne på Stadium några dagar sedan och kollade om jag skulle ha hittat den eller en annan jag kollade på, men de var slutsålda tror jag. Buu! I Finland ser man inte kepsar på tjejer så ofta, men då jag gjort det har det varit riktigt coolt. I Sverige såg man dem på var och varannan tjej och nu har jag blivit lite obsessed.... Här är några coola:


Som ni ser går de flesta i ganska samma färgskala och lagen kommer från endera NY eller LA. Inte för att jag hejar på någotdera lag, men deras kepsar var coolast. Jag gillar mest de två första, men egentligen vilken som av dessa skulle duga. Det var den första jag i alla fall blev helt förtjust i då jag provade den. Dessa hittar ni på junkyard.fi, stadium.fi och topstreetwear.com.

0 comments:

Post a Comment