Saturday, June 29, 2013

30 DAY MUSIC CHALLENGE - DAY 7

DAY 07: A song that reminds you of a certain event

Jag kunde inte komma på något annat särskilt event förutom Swedish House Mafia konserten jag och Ida E gick på i Helsingfors i december 2012. Den där känslan när de började spela första låten, SHM - Greyhound, var helt obeskrivlig! Låten är faktiskt min favorit från dj:arna även om de inte sjunger något i den. Jag har dansat mig sjuk till låten på krogar, hoppat omkring hemma och partyfiilisen infinner sig alltid då denna låt spelas. Konserten var den bästa jag varit på och som bevis var sjuka benen vi hade efter att ha hoppat och dansat i två timmar i sträck.


EN: I couldn't come up with any other certain event than the Swedish House Mafia concert me and Ida E went to in Helsinki in December 2012. The feeling when they played their first song, SHM - Greyhound, was undescribable! The song is actually my favorite from the dj's even though there's no actual singing in it. I've danced myself sick on the dancefloor to this one, jumped around at home and my party mood is always high up when this one comes on. The concert was the best I have ever been to and as proof we had really sore legs after dancing and jumping for about two hours straight.

0 comments:

Post a Comment