Sunday, June 23, 2013

Shit jag har bloggat dåligt nu! Besök från Irland, resa till Stockholm, chill och utekväll med vänner i Hangö och midsommar ute i Åbolands skärgård kom imellan tror jag bestämt! Det har varit riktigt härliga dagar, även om jätte aktiva och fartfyllda och jag är nog ganska trött nu efter så många dagar av dålig och allt för lite sömn. Ändå kan jag inte somna nu. Klockan är fan över tre. Kom hem på söndag eftermiddagen från Nagu och genast gick jag och handlade god mat som jag gjorde en riktig gourmetmiddag av till mig själv. Det är nog ganska sällan jag orkar satsa så mycket på mat då jag tycker det är ganska tråkigt att kocka bara för sig själv. Blir ofta en snabbt ihopslängd sallad eller annat equally enkelt. Efter att jag hade ätit kollade jag lite på film medan jag låg i badkaret och skämde bort mig med lite hemmaspa treatments. Såna här dagar älskar jag mitt badkar verkligen! Det var så avslappnande och precis vad jag behövde. Nu behöver jag verkligen sömn och hoppas den infinner sig snart. Nu orkar jag inte sätta in några bilder så jag fyller på inlägget mera imorgon. Godnatt!

0 comments:

Post a Comment