Sunday, May 26, 2013

Tuparin & Brunch

Så helgen gick fort igen! Kan inte fatta. Igår var det då tuparin som gällde (gick bara på ena i varje fall) och fick se hangöbruudsen igen och vissa som jag inte sett på ett bra tag. Rolig kväll fylld av tjejsnack, drickaspel, mumsig plockmat, lite vodka och en happy värdinna Marie, då de nya samborna fick en sodastreamer till tuparipresent av oss. Kvällen slutade för min och Tinttis del i säng "redan" vid tretiden då några av oss inte gick ut alls, men gud så skönt imårse när man var utvilad och bakfyllefri. Vi gick till centrum med T för lite förmiddagsshopping och klockan ett-tiden gick vi till Marias på tuparit-brunch. Så mumsigt det var med goda snacks och mimosan.

När de flesta hangöbruudsen åkte tillbaka ner till Hangö blev jag, Marie, Maria och Åsa kvar och efter ett tag kollade vi filmen Warm Bodies. Hihi, hilarious film som faktiskt var bra även om det var en zombiefilm. Efter filmen gick vi hem i regnet och nu borde jag packa ner lite grejer ännu för mitt loppisbord som  jag går och fixar i ordning imorgonbitti. Så nu måste jag skynda på så jag hinner sova också. Tsao tsao!


Tog inga bilder på tuparina igår, eller en på Ida och sen några töntiga på mig, så ni fick några brunch bilder istället.

0 comments:

Post a Comment